Wakkermans Beeld & Geluid

De nieuwe eigenaar van Wakkermans ging om de tafel met Kontakt Mediapartners om mee te denken over de totale merkbeleving. Wie is de doelgroep precies, hoe bereiken we deze en welke communicatiemiddelen zetten we hiervoor in? Dit resulteerde in een communicatieplan, met als een van de belangrijke punten een naamsverandering en het anders inzetten van advertenties.
Ontwerp, Drukwerk, Teksten, Mediaplan

Het wonderwoord: beleving

Samen werd duidelijk gekozen voor een andersoortige advertentie; geen prijsknallers meer, maar de nadruk op advies. De specialisten van Wakkermans Beeld en Geluid geven je persoonlijke aandacht en delen hun kennis in de vorm van goed advies: niet alleen in de winkel, maar desgewenst ook bij je thuis. Er verschenen advertenties in enkele edities van Het Kontakt waarin deze beleving naar voren kwam en we lieten klanten aan het woord in testimonials in Stadsmagazine Leerdam en de Bedrijvig Magazines. Daarnaast ontwikkelde Kontakt Mediapartners een brochure, die heel gericht kan worden verspreid.

Blije klanten als resultaat

De aanpak bleek goed te werken. Door de communicatiemiddelen op elkaar af te stemmen en zo een mooie mediamix te ontwikkelen, werd precies de vooraf vastgestelde doelgroep bereikt. Dat resulteerde in meer omzet voor de ondernemer. Maar aan de andere kant ook blije klanten; van Wakkermans Beeld en Geluid; zij hebben het gevoel te worden ontzorgd. En dat is heel wat waard.

Wil je ook al je communicatie onder één dak?
Wil je dat Kontakt Mediapartners ook met jou meedenkt over het promoten van jouw bedrijf? We stellen jouw ideale marketingmix samen. Neem contact met ons op en ontdek wat wij voor jou kunnen doen.
Justin Vlietstra
Media-adviseur

06 51 72 80 34

j.vlietstra@kmp.nl